7 mars 2010

Myror



Gillar min Myra. Gillar inte faromyrorna som flyttat in i lägenheten (som jag aldrig kommer ihåg att ringa hyresvärden om).

Orkar inte riktigt diska upp disken från igår när Linnea, Fanny och Joel var här och åt mat. Så istället har jag bakat kladdkaka och byggt på diskberget lite.

Innan middagsmaten igår stod pulkaåkning på schemat. Jag är en mesig pulkaåkare. Bra med att vara en sådan är att man inte behöver vakna upp dagen efter med ryggen full med blåmärken. En till bra sak med att vara en mesig pulkaåkare är att man får en guldstjärna om man vågar åka ner i en backe som egentligen inte är särskilt brant.

Så himla trött på vädret, eller kanske ännu mer på alla pratar och tjatar om det konstant. Därför gör jag som nästan alla andra och önskar mig det här:

1 kommentar:

  1. Anonym8/3/10

    Kladdkakan såg ut som en elefant, det gillade jag. Mia var skillad som pulkaåkare faktiskt, jag ramlade mest. Fast hon åkte på lite mindre branta backar iofs.

    Jag vill ha så här mycket snö istället för vår!:

    http://www.youtube.com/watch?v=EksaafuZhl0

    /joel

    SvaraRadera